.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقیف خودرو‌های سنگین باری در مازندران
۳۵۰ خودروی سنگین باری چهار ماه گذشته به علت حمل بیش از حد مجاز بار در جاده‌های مازندران توقیف شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه خودرو‌های سنگین توقیفی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این استان برای ادامه مراحل قانونی معرفی شدند، گفت: ثبت این تعداد تخلف در ۴ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰۰ مورد بیشتر بوده است.

وی افزود: روزانه بیش از سه هزار تردد انواع وسایط نقلیه سنگین به ویژه کمپرسی‌های حمل مواد معدنی و مصالح ساختمانی در جاده هراز ثبت می شود که برابر آمار‌های موجود حمل بیش از حد ظرفیت بار خودروهای سنگین مهم‌ترین عامل تخلف در این جاده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با بکارگیری پلیس راه از سامانه جدید هوشمند وزن کننده خودرو‌های در حال حرکت در جاده هراز که دارای بیش از ۵۰ واحد معدنی فعال و تردد روزانه کمپرسی‌ها با حمل بار بیش از حد مجاز و نیز سرعت غیرقانونی هستند، باعث پیشگیری از عوامل حادثه ساز برای دیگر رانندگان عبوری در این جاده و دیگر جاده‌های مازندران خواهد شد.

سرهنگ قدمی به افزایش تعداد تصادفات جاده‌ای از ابتدای امسال در جاده‌های این استان اشاره کرد و گفت: تعداد کشته‌های جاده‌های مازندران تا به امروز با آمار مدت مشابه پارسال برابری کرده که بیشترین عامل تصادفات مربوط به سرعت زیاد و عدم مهارت راننده درکنترل خودرو بوده است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.619 seconds.